Central administration
En virtuell dator låter dig hantera användare, grupper, OS-härdning, USBs och mer från en central plats.
Åtkomsthantering
Hantera lösenord, smartkort och/eller andra autentiseringsteknologier kompatibla med Windows.
Uppdatering och konfiguration
Uppdatera och konfigurera klienter från en central plats oavsett var på jorden arbetsstyrkan befinner sig.
-
Vi är mycket nöjda med supporten vi får från link22, de svarar alltid snabbt och på ett professionellt sätt.
Anonym kund
-
Vi är generellt mycket nöjda med Outpost och den support vi fått från link22.
Anonym kund
-
link22 har responsiv och kompetent personal.
Anonym kund
-
link22 är felfria när det kommer till att serva kunder.
Anonym kund
-
link22 är professionella, tillmötesgående och tillgängliga, oavsett vad jag frågar dem.
Anonym kund
-
Vi lyfter löpande idéer runt både nya och existerande säkerhetsprodukter med de skarpa hjärnorna på link22.
Anonym kund
-
link22 tar ansvar för mer än produktleverans. Dem säkerställer alltid att integration sker på ett säker sätt i förhållande till våra befintliga system. Sättet dem tar ansvar på är verkligen något utöver det vanliga.
Anonym kund
-
link22 levererar användbar dokumentation som är lätt att förstå.
Anonym kund
-
link22 kom till oss för att hjälpa till med en speciell implementation, hela processen var både smidig och professionell.
Anonym kund
-
link22 hjälpte oss komma igång, steg för steg på ett mycket strukturerat och professionellt sätt.
Anonym kund
-
link22 levererade tydliga manualer som är lätta att förstå.
Anonym kund
Detaljer
Outpost Manager är den centrala servern som hanterar åtkomst, användare och grupper i systemet. Outpost Manager är byggd på Microsoft Server med Active Directory aktiverat, härdat och anpassat för att hantera en trygg åtkomstsäkerhetslösning.
Outpost Managers huvudsakliga funktioner är:
Central användarhantering
Outpost Manager hanterar alla användare i systemet gällande autentisering med lösenord, smartkort eller något annat certifikat som är kompatibelt med Windows.
Central administration av klienter för åtkomst
Outpost manager kontrollerar alla åtkomstklienter i systemet, såsom konfigurationer, uppdateringar, GPOs etc.
Server för tid
Outpost Manager tillhandahåller gemensam tidräkning för alla åtkomstklienter och övrig utrustning i din Secure Access-lösning.
Redo för central hantering av USB-enheter
Användning av USB kan hanteras centralt från Outpost Manager genom att installera en administrationsmjukvara på Outpost Manager och agenter på varje åtkomstklient.
Redo för central hantering av nätverksaccess
Åtkomst till nätverkslagret kan hanteras centralt från Outpost Manager genom att välja nätverksutrustning med stöd för Network Access Control (NAC) i kombination med administrationsprogramvara på Outpost Manager och agenter på varje åtkomstklient.